طعم زیبایی با دوست خوب
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 

درختی شبیه رنگین کمان +عکس

 

درختی شبیه رنگین کمان +عکس
نوعی درخت نیم‌کره شمالی زمین وجود دارد که به دلیل تنه رنگانگش به درخت «رنگین کمان» معروف شده است.

درخت رنگین کمان نام یک نوع درخت صمغی از تیره درختان «اوکالیپتوس» است که در نیم‌کره شمالی زمین می‌روید. 
بقیه موضوع را در ادامه مطلب بخوانید

 



ادامه مطلب...
تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 

کوچکترین زن و مرد جهان+عکس

کتاب رکوردهای گینس برای چاپ جدیدترین کتاب خود تصمیم می‌گیرد تا دو نفر که دارای عجیب‌ترین رکورد در این کتاب هستند را با هم آشنا کند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های خبرگزاری فارس، چاپ 57 کتاب رکوردهای گینس بهانه‌ای

بود تا گردانندگان این سازمان رکوردگیری بین‌المللی، کوچکترین مرد دنیا از نپال و کوچکترین

زن دنیا از هند را با هم آشنا کنند.چاندرا بهادر 72 ساله با 54.6 سانتیمتر قد دارای

عنوان کوچترین مرد و جیوتی 19 سالهبا قد 62.8 سانتی متر کوچکترین زن دنیا است.

  

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 

نادرترین موجود جهان + عکس

ونوس نام گربه‌ای است که به دلیل

داشتن دو نیم رخ متفاوت معروفترین گربه سیاره نام گرفته است.

به نقل ازسرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس،این گربه به دلیل اینکه نیمی از صورتش کاملا مشکی و نیمی دیگر قهوه ای روشن است، به گربه‌ای با دو چهره متفاوت تبدیل شده و کاربران نام ونوس، سیاره ای که دو چهره دارد را برای او انتخاب کردند.

به گفته لسلی لیون، استاد دانشگاه کالیفرنیا، بررسی ژنتیک‌ای گربه نشان داده است که وی یکی از نادرترین حیوانات زمین است.

وی می‌گوید: داشتن دو نیم رخ کاملا متفاوت بیانگر بهره‌مندی از دو نون دی.ان.ای متفاوت بوده که این امر یکی از نادرترین اتفاق‌های این کره خاکی است؛ در این موجود به نظر می‌رسد دو جنین متفاوت با هم تلفیق شده اند.

البته گربه‌هایی تورتوسشیل که نژادی از گربه است به حیواناتی اطلاق می شود که دارای پوستی خال خالی هستند؛ این گربه نیز از این نژاد بوده منتها یک کروموزوم X اضافی هم دارد.

لیون ادامه می‌دهد: برای ارائه اطلاعات دقیق تر باید این گربه تحت آزمایش ژنتیک قرار بگیرد که هنوز صاحبش این اجازه را به محققان نداده است.

یکی دیگر از راز های این گربه چشم های آبی اوست که توجه محققان را جلب کرده است؛ به هر حال همه این رازها باعث شده او امروز معروفترین حیوان دنیا باشد.

 



تاريخ : یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 

يك زن چيني كه مادر چهارقلوهاي پسر است براي شناسايي آنها از يكديگر دست به ابتكار جالبي زده است.
جام جم آنلاين به نقل از RTBF نوشت؛ يك مادر چيني ساكن شهر شانگوو در سال 2006 صاحب چهار قلوهايي شد كه همگي پسر هستند. امروز كه آنها شش ساله شده و به مدرسه مي روند مادرشان براي تشخيص آنها از يك ديگر ابتكاري را به خرج داده كه با استقبال مدير مدرسه آنها نيز روبرو شده است.


در واقع اين مادر به اصلاح سر ابتكاري آنها متوسل شده است. سر چهار پسر از ته تراشيده شده اما روي فرق سر آنها كاكلي از مو به شكل اعداد از يك تا چهار باقي گذاشته است كه درعين حال ترتيب به دنيا آمدن آنها را مشخص مي كند.

مدير مدرسه اي كه چهارقلوها به آنجا مي روند ابتكار مادر آنها را تحسين كرده و مي گويد: چهره، رفتار، لبخند،حركات و حتي صداي چهار پسر كاملا مشابه بوده و تشخيص آنها غير ممكن است.

با اين حال، ظاهرا شماره گذاري چهارقلوها از نظر مدير مدرسه هنوز براي تشخيصشان كافي نبوده چرا كه آنها را از يكديگر جدا كرده  و هر يك را به كلاس جداگانه اي فرستاده است. 

در مورد عقيده پسربچه ها در مورد اين ابتكار كه آنها  را انگشت نما كرده خبري منتشر نشده است. بايد گفت در چين كه قانون تك فرزندي رايج است ، خانواده هاي پرجمعيت با مشكلات زيادي مواجه هستند.

بنابراين مشخص نيست آيا چهارقلوها توانسته اند حق تحصيل رايگان خود را محفوظ بدارند يا خير. همچنين از اينكه مادرشان ناگزير شده جريمه سه فرزند اضافي را به دولت بپردازد يا نه ، اطلاعي در دست نيست.


تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 

مردم ساکن قاهره ساعت یک یا دو بامداد از خانه های خود بیرون می آیند و برای غذا خوردن یا استفاده از اینترنت به رستوران ها، قهوه خانه ها و کافی نت ها می روند.
وب سایت شبکه اجتماعی "بادو" Badoo  فهرستی از بهترین شهرهای جهان را از نظر داشتن شب های زنده و فعال انتخاب کرده است. 

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت مصری "صفد پرس"، این انتخاب به وسیله نظرسنجی و آمارگیری از 140 میلیون گفتگو توسط 120 میلیون نفر از 180 کشور جهان انجام شده است. در این نظرسنجی شهر قاهره پایتخت مصر در صدر قرار گرفته اما شهر نیویورک پس از لندن، پاریس، رم در رتبه 32 قرار دارد.

در 10 کشور نخست این فهرست، 6 شهر از اسپانیا و 2 شهر از کشورهای عربی حضور دارند.

"لوید برایس" مدیر بازاریابی در وب سایت بادو در این باره می گوید: آمارهای ما نشان می دهد مردم نیویورک در زمانی می خوابند که مردم سراسر قاهره برای بیرون رفتن به خیابان ها، آماده می شوند.

مردم ساکن پایتخت مصر ساعت یک یا دو بامداد از خانه های خود بیرون می آیند و برای غذا خوردن یا استفاده از اینترنت به رستوران ها، قهوه خانه ها و کافی نت ها می روند.

بیرون رفتن مردم در قاهره در بین ساعت های دو تا چهار صبح به اوج خود می رسد. در بامداد خیابان های قاهره پر می شود از جوانانی که قلیان مصرف می کنند. خانواده ها و کودکان هم در خیابان ها در حال خرید، بازی یا تفریح دیده می شوند.

حجم گفتگوها و شوخی در شب و نسبت آنها به روز و مقایسه فعالیت های اینترنتی در شب و روز از جمله شاخص های وب سایت شبکه اجتماعی "بادو" برای این آمارگیری است.

لندن و قاهره شاهد بیشترین فعالیت اینترنتی مردم در شب بوده اند یعنی از ساعت 19 تا 7 صبح. آمارهای شهر نیویورک اما خلاف این موضوع را نشان می دهد.

در این آمارگیری، شهرهای استانبول در جایگاه 12، بلگراد صربستان 14 و لیسپون پرتغال در جایگاه 15 قرار گرفتند.

شهرهای لندن و پاریس هم به ترتیب رتبه های 18 و 17 و شهرهای رم و مسکو  رتبه های 27 و 31 را به خود اختصاص دادند.

وب سایت بادو ( Badoo ) یک وب سایت شبکه اجتماعی است که در سپتامبر سال 2007 افتتاح شد. این وب سایت تا سپتامبر 2012 میلادی 160 میلیون عضو داشته است.

10 شهر نخست که نسبت به دیگر شهرهای جهان، شب های زنده تری دارند به این ترتیب هستند.


ادامه مطلب...
تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 گاف های جالب فوتبالی ها

گزارشی از اشتباهات و جملات به یاد ماندنی فوتبال ایران را در ادامه مطلب می خوانید.

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 لحظه های زیبای یک رئیس جمهور (+عکس)

محمد علی رجایی ، متولد 1312 به شهرستان قزوین ، در سال 1360 با رای اکثریت قاطع ملت ایران به ریاست جمهوری انتخاب شد. وی اعتبار نامه خود را از دستان امام امت دریافت کرد اما عمر ریاست او به یک ماه هم نکشید و 29 روز بعد ، در آتش کینه منافقین کوردل سوخت و بال در بال ملائک گشود اما همین زمان اندک از وی اسطوره ای ساخت که محبتش در دل نسل های آینده نیز نفوذ کرد  و امروز ، با گذشت قریب به 30 سال از شهادت آن آزاده مرد، هنوز هم نامش در دل های عاشق به خدمت مردم، امید و هیجان به حرکت می آفریند.

 
 لحظه های زیبای یک رئیس جمهور (+عکس) www.taknaz.ir

تصویر زیر که در اتاق هیئت دولت گرفته شده است ، زیباترین لحظات رییس جمهور محبوب ایران را ثبت کرده است و احتمالا مربوط به ماه های نخست وزیری ایشان می باشد. افراد موجود در عکس ، جناب دکتر حسن عارف ،وزیر فرهنگ و آموزش عالی و  شهید صادق اسلامی  از شهدای حزب جمهوری و سرپرست وقت وزارت بازرگانی می باشند. 
منبع : مشرق

 



تاريخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

 

عکس هایی از خودروهای لوکس در ایران+ادامه مطلب

عکس هایی از خودروهای لوکس در ایران (2) www.taknaz.ir



ادامه مطلب...
تاريخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

  نحوه ارسال SMS بدون افتادن شماره برای طرف مقابل

با این ترفند جالب شما میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی می مانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد می کنم این ترفند را حداقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.ابتدا به این نکات دقت کنید: این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع را یقین پیدا کنید. ایران ناز، اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و  به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@tarfandestan.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد

 

 



تاريخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, | نویسنده : سعیدآزمون

با یک دابل كلیك كامپیوترخود را روشن كنید 

با یک دابل كلیك  كامپیوترخود را روشن كنید

برای روشن کردن رایانه ناچارا باید از کلید Power استفاده کرد اما با روشی دیگر برای همیشه کلیدهای روی کیس را کنار گذاشته و به جای آن با دابل کلیک کردن رایانه را روشن کنید (البته این روش روی بعضی از مادربردها کارساز نیست).

برای اینکار بعد از Reset کردن و قبل از ورود به ویندوز کلید Del را روی صفحه کلید فشار دهید و وارد تنظیمات Bios شوید.در این قسمت وارد بخش Power Manegment Setup شوید و روی گزینه Power on by mouse رفته و اینتر بزنید. سپس به جای disable گزینه Double click را انتخاب کنید. با فشردن Esc از این بخش خارج شوید و نهایتا برای ذخیره شدن تنظیمات F10 را بزنید و به پیغام احتمالی پاسخ Y دهید و از این بخش خارج شوید.
 

کامپیوتر را کلا خاموش کنید. موس را دابل کلیک کنید تا کامپیوتر روشن شود. البته می توان به روش‌های مختلف رایانه را روشن کرد، مثلا با وارد کردن دوشاخه به پریز برق یا زمانی که در منزل حضور ندارید با گرفتن شماره تلفن منزل از راه دور کامپیوتر اتوماتیک روشن شود. اما این روش‌ها چندان کاربرد عملی نداشته و مضر هستند. 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

اسلایدر

دانلود فیلم